Home » Informatie » Veelgestelde vragen

Vragen over bestellingen en producten?

 

Vragen over je bestelling?

Voor vragen over je bestelling vragen wij je een email te sturen naar verkoop@bwarefashion.nl

 

Wat is de beschikbaarheid van een product?

Voor vragen over de beschikbaarheid van een product vragen wij je een email te sturen naar verkoop@bwarefashion.nl

 

Retour aanvragen?

Wil je een retour aanvragen of klacht/beschadiging melden kan dit via verkoop@bwarefashion.nl 

 

Vragen over verzendingen?

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestel en betaal je  op werkdagen voor 16.00 uur mag je je pakket de volgende dag verwachten. Bestellingen en betalingen na 16.00 worden de volgende werkdag verwerkt.

 

Verzenden jullie naar het buitenland?

Ja! Voer uw adres in dat anders is dan Nederland, en wij verzorgen de verzending naar het buitenland! Let wel op eventuele extra kosten en levertijden.

 

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Wij verzenden onze pakketten met DHL, je kunt je pakket dan ook  volgen middels de track&trace code.  De verzendkosten bij B-ware zijn €5,-. Bij bestellingen boven de €100,- euro zijn de verzendkosten gratis.

 

Vragen over retourneren?

 

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Bij bWare heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren zonder opgave van reden. We vragen je een email te sturen naar verkoop@bwarefashion.nl of gebruik te maken van het formulier op de contact pagina. We vragen je in deze email of het bericht via de contact pagina, je ordernummer te vermelden en aan te geven dat het een retour betreft, om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Na ontvangst van je email zullen wij binnen 2 werkdagen je voorzien van een reactie. Kosten van retourzending zijn voor eigen rekening. Om zelf je pakket te kunnen volgen adviseren wij je het pakket te verzenden via DHL. Pakketten welke niet voldoende zijn gefrankeerd zullen niet geaccepteerd worden. Wij zullen na ontvangst van je pakket binnen 3-5 werkdagen je retour verwerken. Vervolgens volgen er nog enkele werkdagen voordat de retourbetaling is verwerkt. Houd uiteraard wel rekening met de verwerkingstijd van je bank.  Natuurlijk houden wij je op de hoogte van je retour. Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht dient je retour aan onze voorwaarden te voldoen (originele verpakking, inclusief aangehecht prijskaartje en kopie factuur.

 

Wanneer kan ik mijn product retourneren?

We vragen je pakket na ontvangst direct te controleren op beschadigingen en/of fouten. Wanneer dit het geval is dien je dit binnen 2 dagen na ontvangst aan onze service afdeling te melden. Je kunt je service claimen door een mail te sturen naar verkoop@bwarefashion.nl Wij vragen je hierin je bevindingen te melden inclusief foto en als referentie je ordernummer te vermelden. Wanneer er artikelen zonder aanvraag worden geretourneerd zullen deze niet geaccepteerd worden.

Je aanvraag kan niet verwerkt worden indien onderstaande het geval is:

 

- Het artikel is gewassen dan wel is gedragen

- Het artikel is vermaakt of wanneer er getracht is om het te herstellen

- Je de procedure zoals gevraagd niet is gevolgd

 

Uiteraard zullen wij je service zo spoedig mogelijk verwerken. Wanneer je in aanmerking komt voor een retour betaling zullen wij dit aan je bevestigen en volgt er binnen 1-2 werkdagen een betaling. Houd uiteraard wel rekening met de verwerkingstijd van je Bank.